Foto's maken blijft een uitdaging

Zo begon het:

Op de blog van een vriendin stond deze oproep:

20 weken fotografieuitdaging,

Wie doet er mee???

Onderwerpen;
- vrede/ vredig
- skyline
- fijne geur
- favoriet woord
- snack
- abnormaal
- voor elke dag van de maand een nummer, in 1 collage weergegeven
- iets heel moois
- vreemdeling
- licht
- donker
- gewaagde kleuren
- hoog gezichtspunt
- laag gezichtspunt
- zwartwit
- dichtbij
- silhouetten
- schoen
- afstand
- zelfportret als afsluiter

Vanaf NU (vrijdag 10 augustus 2012) tot 31 december 2012 is nog 20 weken. Neem elke week een ander onderwerp wat je aanstaat en maak de foto zoals het onderwerp je inspireert.

Via een openbare facebookpagina/blog kun je je creaties laten zien.

Ga jij de uitdaging aan???

en na lang twijfelen doe ik toch mee!

En nu:
Ik ga door met mooie foto's plaatsen!

donderdag 13 juni 2013

Sprei voor Riejanne

Ooit, was ik gestart met een sprei op aanvraag voor mijn grietje. Op een moment kreeg ik door het sprei van een vriendin fe inspiratie om alles te mengen met wit. Alle restjes in regenboog volgorde met wit in een reuze granny. Het was bedacht voor de bank, maar mijn grietje had gelijk dat zij er aanspraak op maakte. Met enkel wat witte en een bol roze, was het zelfs een ecosprei!

Terwijl het nu lekker warm in huis is, moest het gelijk op haar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten